Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.11.2024, 19:14

ОСІЙСЬКА ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні статті [73]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ

 Статут класу

 

1. Навчіться дружити і бути доброзичливими.

2. З повагою ставтеся один до одного, поважайте думку інших.

3. Сумлінно працюйте на уроках та вдома.

4. Дорожіть честю школи.

5. На перерві не бігайте. Дотримуйтесь правил безпеки, щоб уникнути травм.

6. Не робіть іншим такого, чого не хотіли б, щоб зробили вам.

7. Не говоріть образливих слів, а коли вже сказали, то майте мужність вибачитися.

8. Умійте вибачати інших і ніколи не мстіться.

9. Будьте ввічливими в розмові. Не перебивайте однокласника, коли він відповідає. Не перебивайте вчителя, коли він говорить.

10. У скрутну хвилину підтримуйте один одного.

11. Не чіпайте чужі особисті речі (портфель, підручники, олівці, ручки).

12. Поважайте чистоту в приміщенні школи.

13. Бережно ставтеся до шкільного майна.

14. Дотримуйтеся правил особистої гігієни.

характеристика класу

(на допомогу класному керівнику)

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ

  1. Загальні відомості про клас

Кількість учнів (хлопців,  дівчат), їх характеристика за віком та місцем проживання, соціальний склад сімей, діти-сироти і напівсироти, їх опікуни

 

  1. Згуртованість класу

Дисциплінованість і культура поведінки учнів. Взаємини між ними, наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або розважатись у школі чи поза школою? Прояви дружби між хлопцями і дівчатами. Наявність у класі кругової поруки і як вона проявляється, чи відчувають учні потребу в зустрічах з однокласниками поза уроками

 

3. Організованість класу

 Здатність учнів самим організовуватись на виконання колективних справ, уміння
розподіляти між. собою обов'язки. Чи вміють учні уважно вислухати один одного(на зборах, перерві, під час виконання доручень)? Уміння прислухатися до рішень органів учнівського самоврядування і розпоряджень його уповноважених

4.    Громадська думка в класі

   Національна та громадська свідомість учнів, їх інтерес до громадського життя і участь в ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а які засуджують? Наявність чи відсутність розходжень між словами і вчинками учнів

 

5. Характеристика взаємин у класі

  Що лежить в основі взаємин між: однокласниками: місце проживання, спільне навчання, інтереси, місце за партою, увага один до одного, взаємодопомога? Вимогливість до себе й своїх товаришів, уміння пробачати друзям недоліки, толерантність у взаєминах. Ставлення класу до активу, відмінників, лідерів, невстигаючих, дезоргаіизаторів, учнів з фізичними вадами. Типові випадки порушення дисципліни, їх причини та заходи впливу на порушників з боку класу

6.    Актив класу

Склад активу, його авторитет. Ставлення активістів до учнів. Виконання розпоряджень активу    однокласників.     Чи    є    у    класі    неформальні    лідери?   їх    характеристика

 

7. Зв'язок класу з іншими класами

Зацікавленість учнів класу життям школи та інших класів. Виконання класом загальношкільних доручень (постійно, епізодично). Зв'язок класу з іншими класами (шефство, спільні справи). Участь класу у загально-шкільних заходах

 

8. Висновки і пропозиції

 

Категорія: Шкільні статті | Додав: osiyzosh1 (21.01.2018)
Переглядів: 308 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz